Philips pune la dispoziție teste mamografice gratuite pentru 10.000 de femei

0
456

Selfridges-1

Philips continuă să susțină Programul de Conștientizare a Cancerului Mamar peste tot în lume, pentru al doilea an consecutiv, subliniind importanța detectării imediate a cancerului la sân prin iluminarea în culoarea roz a aproximativ 100 de puncte topografice din întreaga lume, pe tot parcursul lunii octombrie, şi punând la dispoziţie teste mamografice gratuite pentru 10.000 de femei.

2013 este al doilea an în care compania dezvoltă Programul de Conștientizare a Cancerului Mamar. Philips își dorește să adauge un plus de valoare acestei cauze în lupta împotriva cancerului mamar, prin dezvoltare tehnologică, expertiză și pasiune în toate cele trei sectoare.

Kuala Lumpur

CITEŞTE ŞI: Sustenabilitatea, în criză: Atractivă, dar scumpă

“La Philips considerăm că inovarea trebuie să fie personală, relevantă și de impact. Acesta este motivul pentru care soluțiile noastre se concentrează pe nevoile și așteptările clienților din întreaga lume, dintre care multe sunt femei”, a declarat Frans van Houten, CEO Philips. “Cu ajutorul Programului de Conștientizare a Cancerului Mamar, ne dorim să subliniem importanța depistării precoce a bolii. De asemenea, credem cu adevărat că cercetarea și inovarea pot schimba lumea, mai ales când vine vorba despre diagnosticarea din timp, prevenire şi tratament.”

CITEŞTE ŞI: Vreau în clasa a noua. O campanie World Vision România cu sprijinul KFC şi Pizza Hut

Philips se va baza pe expertiza sa în domeniul asistenței medicale pentru a educa bărbații și femeile, în cadrul și în afara organizației, cu privire la importanța depistării precoce a cancerului și asupra căilor de (auto)examinare. Philips își dorește să stimuleze cei 115.000 de angajți să strângă fonduri pentru inovare, prin susținerea cercetării internaționale în trei centre de renume în Europa, Asia și America de Nord.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*