(P) MOL face diferența de 20 de ani în România

0
534

imagine mediu

Anul acesta compania MOL România împlinește 20 de ani de când este prezentă în România. 20 de ani de când face diferența nu numai în ceea ce privește calitatea produselor și serviciilor oferite, ci și în ce privește dezvoltarea sustenabilă a comunităților în care compania își desfășoară activitatea.

În urmă cu 10 ani MOL România dădea startul primului program de responsabiliate socială, ”Spații Verzi” , iar acestuia i s-au adăugat mai multe platforme prin care compania se implică în viața comunităților în care activează: Programul MOL pentru Sănătatea Copiilor, care susține cauzele copiilor cu deficiențe, boli cronice sau în curs de recuperare după afecţiuni grave;  Programul MOL – Pot ajuta? care sprijină tinerii sportivi și artiști la începutul carierei lor; Premiile Mentor pentru Excelență în Educație, care răsplătesc profesorii și antrenorii care dezleagă aripile tinerilor ajutându-i pe aceștia să parcurgă calea ce duce către măiestrie. Acestora li se adaugă programul de colectare a uleiului alimentar uzat și programul de voluntariat intern, prin care angajații MOL România își aduc contribuția lor la dezvoltarea comunităților. De exemplu aceștia s-au implicat direct în amenajarea și renovarea mai multor case de copii și în dezvoltarea conceptului de respect al participanților la trafic.

Compania a înțeles încă de la început că dezvoltarea pe termen lung trebuie dublată de implicare constantă în soietate. De aceea, programele MOL de responsabilitate socială au devenit un sprijin constant și un partener de încredere pentru tinerele talente artistice și sportive, respectiv pentru organizațiile neguvernamentale și asociațiile care derulează proiecte pentru mediu, educație sau sănătate.

Un proiect recent de dezvoltare durabilă a companiei a început în 2012 și se bazează pe colectarea uleiului alimentar uzat de la populație, în cadrul căruia compania pune la dispoziție capacitățile sale logistice și efortul angajaților pentru colectarea selectivă a acestui deșeu.

De la începutul derulării programelor de CSR, alocările pe programe se prezintă astfel:

–          Programul MOL Pentru Sănătatea Copiilor – 1,755 milioane lei

–          Programul MOL Pot Ajuta? – 2,52 milioane lei

–          Programul MOL Spații Verzi – 4,838 milioane lei

–          Premiul Mentor – 0,4 milioane lei

Totalul finanțărilor acordate prin aceste programe, până în present, a depășit astfel 9,4 milioane de lei. Pe lângă aceste programe, este cunoscut sprijinul acordat de MOL România manifestărilor culturale, cum ar fi UNITER și TIFF, precum şi cele prin care susţine proiectele Asociaţiei Ivan Patzaichin – Mila 23, sau activitatea sportivă a campionului paralimpic la ciclism Eduard Carol Novak.

„Trebuie să apărăm interesele acelora pe care nu i-am întâlnit și nu îi vom întâlni niciodată”, Jeffrey Sachs,  profesor american de economie.

Unul dintre cele mai importante rezultate generate de programele MOL România, pe lângă cele cuantificabile, este creșterea gradului de conștientizare în rândul publicului larg, a importanței pe care trebuie să o acordăm celor din jurul nostru.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*