„Google pentru organizații nonprofit” este disponibil și în România

0
439

microsoft

Google Romania, impreuna cu Asociația TechSoup, anunța lansarea in Romania a programului „Google pentru organizații nonprofit”. Organizațiile neguvernamentale din Romania vor avea la dispoziție gratuit instrumente care deschid noi canale de comunicare, ii ajuta sa fie mai eficienți in managementul de proiecte și ii aduc mai aproape de noi donatori.

In plus, pentru organizațiile neguvernamentale Google a creat și materiale educaționale despre utilizarea acestor produse, studii de caz și tutoriale video. Organizațiile neguvernamentale din Romania  au posibilitatea de a se alatura comunitații globale de ONG-uri, sa afle lucruri noi și sa impartașeasca propria experiența cu ceilalti. Organizațiile nonprofit validate iși pot activa unul, mai multe sau toate serviciile disponibile in program și pot aplica direct pe pagina “Google pentru organizații nonprofit” pentru Romania: www.google.com/nonprofits/account/signup/ro

Programul este implementat in Romania in parteneriat cu Asociația TechSoup Romania și TechSoup Global, partenerii de validare pentru ONG-urile aplicante. Asociația TechSoup servește in prezent o comunitate de 1265 de ONG-uri cu produse și servicii software, dar și cu traininguri si programe care sa creasca capacitatea instituționala a organizațiilor.

Radu Motoc, vicepresedinte executiv Asociația TechSoup: “Angajamentul TechSoup va fi intotdeauna sa construim oportunitați pentru ca ONG-urile din Romania sa aiba cat mai multe opțiuni de produse și servicii pentru a-și crește capacitatea instituționala și de a-și servi cat mai bine cauzele si beneficiarii. Am gasit parteneri cu aceeasi viziune și angajament in Google și in colegii din Google Romania.”

ONG-urile din Romania care vor sa aplice in program trebuie sa fie inregistrate in Registrul Național al Asociațiilor si Fundațiilor ca organizatie neguvernamentala și sa fie validate, conform criteriilor de eligibilitate Google, de catre partenerul local TechSoup Romania. Google are decizia finala in ceea ce privește eligibilitatea ONG-urilor aplicante. Nu sunt eligibile in program organizațiile si instituțiile guvernamentale, spitalele si instituțiile educaționale ca scoli și universitati. Programul este disponibil in acest moment in 41 de tari la nivel mondial.

Elisabeta Moraru, industry manager Google Romania: “Acest program pune la dispoziția ONG-urilor instrumente care permit identificarea de noi donatori și voluntari, le ajuta sa lucreze mai eficient și sa genereze acțiuni impreuna cu societatea civila. Ne dorim ca organizațiile eligibile sa beneficieze de potentialul lor extins in lumea digitala. Obiectivul nostru este sa le respectam munca pentru ca este esențiala in educarea unei societați care sa creeze modele de comportament responsabil fața de viitorul nostru.”

O serie intreaga de ONG-uri din Romania beneficiaza deja de facilitațile acordate prin  programul Google AdGrants lansat anul trecut. In acest fel, proiectele lor au devenit nu doar mai vizibile, ci si mai eficiente: au putut recruta mai usor noi voluntari, si-au putut organiza mai bine sesiunile de strangere de fonduri sau pur si simplu și-au popularizat activitațile si proiectele.

“MaiMultVerde” este una dintre cele mai mari organizații ecologiste din Romania, care și-a asumat la inființare, in 2008, construirea unei noi culturi a voluntariatului pentru mediu in Romania.

Anamaria Bogdan, director de comunicare Asociația MaiMultVerde: “Este reconfortant sa știi ca poti rula campanii prin AdWords cu ajutorul unui buget zilnic generos. Am reușit astfel sa creștem traficul pe www.maimulverde.ro și in secțiuneahttp://shop.maimultverde.ro. Avem o masa de vizitatori constanta pe site (cu unele varfuri in preajma acțiunilor de plantare); avem inscrieri constante lawww.maimultverde.ro/newsletter (instrumentul prin care ne anuntam voluntarii despre acțiuni), iar comenzile in shop-ul nostru caritabil și la programul de donații de lahttp://maimultverde.ro/sustine au crescut ușor.

“Asociația M.A.M.E.” este o organizație nonprofit inființata in anul 2009 cu scopul de a sprijini copiii diagnosticati cu cancer și alte boli grave, precum și copiii care provin din medii defavorizate.

Maria Culescu, președinte fondator Asociația M.A.M.E.: “Programul Google AdWords ne-a ajutat in desfașurarea mai multor campanii, reprezentand un instrument viabil și de impact asupra publicului nostru ținta. Am realizat campanii AdWords pentru promovarea urmatoarelor campanii și proiecte dezvoltate de Asociatia M.A.M.E.: «Fabrica de Implinit Dorințe a lui Moș Craciun»,  «Marțișor de Fapte Bune Vestitor», campania de direcționare a 2% din impozitul pe venit și de direcționare a 20% din impozitul pe profit și proiectele Centrul Steluțelor și Planeta Roz.”

Cu peste 25 de ani de istorie in Romania, intreaga activitate a organizației “SOS Satele Copiilor Romania” pune pe primul loc interesul copiilor.

Ana Ene, public relations & communication specialist SOS Satele Copiilor Romania: Google AdWords reprezinta oportunitatea de a ajunge la utilizatori atunci cand ei au nevoie de ceva in mod particular. Acest instrument folosit așa cum trebuie, transforma utilizatori in donatori. E atat de simplu.”

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*