DECALOG

0
369

Dacă îți dorești să fii o companie responsabilă social, iată 10 reguli de ținut minte:

  1. Cunoaște-te pe tine însuți.
  2. Explorează contextul în care îți desfășori activitatea.
  3. Identifică și răspunde nevoilor angajaților, stakeholderilor, shareholderilor.
  4. Spune-mi ce furnizori ai ca să-ți spun cine ești.
  5. Fii onest cu consumatorii tăi.
  6. Recunoaște când greșești.
  7. Capul plecat trebuie să se ridice. Repară ce ai stricat.
  8. Nu te mândri niciodată cu rezultatele pe termen scurt.
  9. Nu asocia o campanie de CSR cu una de PR.
  10. Nu consuma un bun comun doar pentru bunăstarea ta.

 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentGeneraţia care influenţează sustenabilitatea
Articolul următorStudentul Anului premiază pentru a XI-a oară cei mai buni studenți
Sunt pasionată de evoluția conceptului de CSR, până în măduva oaselor! Am absolvit diferite programe de studii în domeniul Comunicării, iar în ultimii 5 ani am dezvoltat un program de training care are ca scop înțelegerea conceptului de CSR și integrarea lui în strategia de business. În scopul îmbunătățirii acestui program, cercetez în continuare în ce măsură conceptul de sustenabilitate este viabil din punct de vedere economic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*