CSR training for NGO. Cum propunem corporațiilor proiecte de CSR

0
1219

Header CSR training 22 mai

Faci parte dintr-un ONG? Gestionezi proiecte cu impact în societate? Ai nevoie de finanțare pentru aceste proiecte? Ai încercat până acum zeci de variante de prezentare, dar fără rezultat? Ai vrea să știi cum se poate integra proiectul tău în strategia de CSR a unei companii? În funcție de ce criterii trebuie să alegi compania care poate să îți finanțeze proiectul? De ce este proiectul tău potrivit pentru compania respectivă?

 

De ce să vii la CSR training for NGO

INVEȚI  

  • Ce este o corporație și care este rolul ei în economia mondială și națională;1406766425_1373750195
  • Ce înseamnă conceptul de Corporate Social Responsibility (CSR), cum funcționează în corporație și care este impactul acestuia în societate;
  • Care sunt regulile de gândire strategică ale unei campanii de CSR;
    • Cum alegem obiectivele unei campanii de CSR;
    • Care sunt vectorii de dezvoltare ai campaniei;
    • Cât timp trebuie să dureze o astfel de campanie;
    • Cum comunicăm o campanie de CSR;
    • Cum evaluăm o campanie de CSR.
    • Cum alegi corporația căreia îi propui proiectul de CSR;
    • Când este bine să propui proiectul tău?

PRACTICI

  • Tehnici de prospectare ale companiilor care îți pot deveni parteneri;
  • Tehnici de prezentare ale proiectului tău;

 

În plus…bigstock-Happy-Smiley-Emoticon-Face-40695568

  • Vei pleca de la acest training cu un manual unde vei găsi, structurată, toată informația de care ai nevoie, în cazul în care vei dori să îți reamintești ce s-a discutat;
  • Studii de caz despre campanii de CSR de succes din țară și de afară;
  • O sesiune de consultanță personalizată pe strategia ta de proiect la preț redus cu 50% pentru cei care participă la acest training.

Ne adresăm

  • Foundraiser-ilor din ONG-uri;
  • Managerilor de proiect din ONG-uri.

Când?

Trainingul va avea loc joi, 22 mai, intre 09:00 și 19:00.

Cine este trainerul

        Diana Șerban este:

Diana Șerban/Foto: Ioana Văcăraşu
Diana Șerban/Foto: Ioana Văcăraşu
  • General Manager al revistei Social Responsibility Magazine (www.srmagazine.ro);
  • Fondator al proiectului Social Link, comunitatea oamenilor responsabili social din România. Mai multe informatii, aici.
  • Doctorand în domeniul Științele Comunicării în cadrul SNSPA. Tema tezei: Particularitățile aduse de tema CSR în comunicarea online și offline a companiilor;
  • Trainer acreditat de Ministerul Muncii, Familiei și Protecţiei Sociale și Ministerul Educației, Cercetării și Inovării (pentru ocupația Formator COD COR 242401)
  • Asistent universitar în cadrul SNSPA unde susține seminariile cursului ”Introducere in Sociologie”.

 

Accesul ta training…

Se face pe bază de înscriere și confirmare.

Costul trainingului este de 100 de euroeuro și include materialele de curs și coffe-break-ul.

Vă puteți înscrie la training până pe 21 mai. Număr de locuri: 15Big smile emoticon

După confirmare, se va emite factura, iar plata se face în contul Social Responsibility Agency (inregistrata la Registrul Comertului ca SC SOCIAL PROGRESS SRL) care coordonează proiectul CSR training for NGO: RO42 RZBR 0000 0600 1626 7022 deschis la Raiffeisen Bank, CIF 32468159. Dovada plății se va trimite prin e-mail la: diana.serban@sragency.ro, însoțită de următoarele informații: numele dvs., organizația, funcția și datele de contact.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*