CSR Overview 2017 – puterea de a înțelege importanța implicării în societate

0
64

Responsabilitatea socială devine pentru companii un element tot mai important în crearea strategiei de business. Valorile ce stau la baza unei abordări în sensul responsabilității și sustenabilității definesc poziționarea unei companii și influențează în mod direct consumatorii, angajații, clienții.

Pentru companiile viitorului, sustenabilitatea devine o a doua natură, iar atunci când abordarea în crearea planului este una strategică, efectele asupra business-ului sunt unele benefice  pe termen scurt, mediu și lung. „Business mai bun, lume mai bună ” pare a fi deviza viitorului responasbilității sociale corporative.

DESCRIEREA EVENIMENTULUI

Ce ne propunem:

BusinessMarkare plăcerea de aanunțaorganizareaevenimentuluiCSR Overview, cevaavealocpe6 decembrie la Hotel InterContinental, București. Conferințareuneștespecialiști din companiișireprezentanți din mediul ONG, care vordiscutadespreimportanțaintegrării CSR-uluiînstrategia de business, parteneriatul public-privat, sustenabilitateșivoroferisoluțiipentruproblemelesocialeși de mediu.

Publicul țintă este format din specialiști în:

  • Sustenabilitate
  • ResponsabilitateSocialăCorporatistă
  • Public Affairs
  • HR & Occupational Health and Safety
  • Comunicare& PR
  • Marketing &ManagementulRiscului
  • Mediu&Dezvoltaredurabilă
  • Antreprenorilor
  • DirectorilorGenerali
  • Middle și top managerilor

 

Programul evenimentului:

09:00 – 09:30  Înregistrareaparticipanțilorși Welcome Coffee

09:30 – 11:30  Sesiunea I

11:30 – 12:00  Business Networking Coffee Break

12:00 – 14:00  Sesiunea a II-a

14:00 – 15:00  Business LunchLUNCH

 

Primii speakeri ce s-au alăturat evenimentului:

  • MIRCEA ILIE– Sustainability Leader, IKEA
  • DANA DOBRESCU– Manager de Comunicare, UNILEVER USCE
  • SIMONA CAMBURU– CoordonatorProiecte, Plantăm fapte bune în România
  • OANA CIOBANU– HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
  • CRISTINA BĂLAN– Managing Partner, CSR BootIQ
  • MAGDA CRISTESCU– Executive Director, Fundația FAN Courier
  • SILVIA TEODORESCU – Senior Communicator CSR for Policolor; Senior Partner, Zaga Brand
  • ADRIANA PREDA– Director Executiv, Asociația The Social Incubator

Tematicăgenerală:

  • Conceptul de sustenabilitate și modul în care acesta se reflectă la nivel de business strategy
  • Analiza CSR-uluiromânesc.Importanța uneicomunicări corporate sustenabileșiprincipii de dezvoltaredurabilă care conduc la schimbareamodelelor de business;
  • Sustenabilitateașiinovația. Odatăsustenabilitateafiind parte din modulîn care realizămstrategia de business, inovațiadevineunefect benefic. Necesitatea de a face schimbăriaduce cu sine oportunitateacreării de noimetodeșimodelece pot determinadezvoltare business-urilor.
  • Sustenabilitateașiefecteleasupraviziunii de marketing. Strategia de prețdevineesențialăatuncicânddiscutămdespreprodusesustenabileșipresiuneconsumatorilorasupraprețurilormici
  • Preferințeleconsumatorilorșioportunitățile de business. Tot maiapreciate, produselesustenabile pot reprezentanoilinii de producțiece pot contribui la dezvoltarea de business. Care sunttendințele la acestnivelși care esteritmul de creștere al interesuluiconsumatorilorpentrubrandurilesustenabile?
  • CSR- ul ca abordare la nivel de board. Pentru a realizași a implementastrategia de CSR, estenevoie de o viziunecomunaa boarduluiexecutiv. Încemăsurăsuntempregătițisăschimbămvecheaviziuneșisăfacem CSR-ul parte din strategia de business?
  • CSR și employer branding. Ajută programele de CSR în poziționarea companiilor la nivel de employer branding? Efectele la nivel de atragere de talente, retenție, loialitate și performanță.
  • Raportarea non-financiară. Cum a influențat obligativitatea raportării activitățile companiilor in 2017? Suntem companiile pregătite pentru raportare?
  • Tips&tricks privind raportarea non-financiară
  • CSR și business strategy. Cum alegem cele mai potrivite cauze pentru a produce rezultate benefice în cadrul comaniilor noastre. CSR-ul ca sprijin în business development.
  • Eficiența și eficacitatea programelor de CSR. Corelarea obiectivelor ambițioase cu planul de implementare. Importanța parteneriatelor strategice.
  • Antreprenoriatul social – modele de business și impactul asupra comunității și asupra mediului de afaceri

Informații înregistrare:

Înscrierea la eveniment se va face princompletareaformularului de înregistrare, disponibilpe site-ulBusinessMarkșitrimitereaacestuia la office@business-mark.ro.

Date de contact:

Andreea Drăgan

Managing Partner BusinessMark

andreea.dragan@business-mark.ro

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentHai să punem România pe harta binelui

Social Responsibility Magazine își propune sa fie o sursă de informații, atent selecționate, în domeniul responsabilității sociale care să devină repere pentru proiecte și inițiative noi în acest domeniu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*