Bursa de Valori București inițiază prima campanie de CSR

0
432

Pe 15 iulie Bursa de Valori București (BVB) a lansat oficial PRIMA CAMPANIE DE LITATE SOCIALA, sub numele de ” Fluent in Finance”.

Proiect dedicat angajaților

Proiectul „Fluent în finanțe”, are scopul de a sprijini dezvoltarea personală și profesională a angajaților companiilor din România, precum și creșterea gradului de conștientizare cu privire la gestionarea finanțelor  proprii.

Firmele se implică

Proiectul prevede colaborarea BVB împreună cu 4  firme de brokeraj:  Alpha Finance -, BT Securities, Estinvest și Intercapital Invest a , cu scopul de a oferi seminarii gratuite de educație financiară  pentru angajații mai multor companii din România.

Prin participarea la seminariile „Fluent în Finanțe” , angajații companiilor  vor avea prilejul  de a dobândi abilități și cunoștințe suplimentare în domeniul gestionării finanțelor, și vor învața despre importanța de a acumula  bani și cum să-i investească pe  bursă, pentru a deveni  investitori competenți.

„Înțelegerea și capacitatea de a profita de cunoștințele legate de modul în care funcționeaza  piețele de capital, deschide calea spre prosperitate individuală. În lumea de astăzi, abilitățile de a folosi instrumente  financiare  sunt  ca abilitatea de a vorbi limbi străine. Învităm toți participanții din cadrul proiectelor noastre inovatoare să se angajeze cu noi într-o călătorie spre fluența în investiții „, a declarat Ludwik Sobolewski, BVB CEO.

Desfașurarea proiectului este programată  între iulie și decembrie 2015. BVB dorește să ajungă la 20 de companii  situate pe întregul teritoriu român pentru a oferi seminarii angajaților.

Importanța educației financiare

Acest proiect subliniază importanța educației financiare pe termen lung și este în concordanță cu rolul Bursei de Valori București,  acela de a informa  societatea  românească cu privire la necesitatea și beneficiile de a investi  resursele financiare  în mod activ.

„Potențialul de dezvoltare al pieței românești de capital este imens, dar este nevoie de un efort comun, al tuturor celor implicați în acest domeniu pentru dezvoltarea investițiilor cu amănuntul. Conștienți de acest lucru, salutăm inițiativa BVB și ne face placere  ca  Bestinvest  să se  alăture proiectului „, a declarat Lucian Isac, CEO al Bestinvest.

Primele companii care  introduc  noile concepte  pentru angajații lor sunt: Enel, Idea Bank, Idea Leasing, Garanti Bank, KPMG România și Orange România.

Participarea este voluntară

Proiectul este disponibil pentru orice companie din orice domeniu de activitate, situat în România care dorește să contribuie la educarea financiară a angajaților ei. Chiar dacă proiectul se adreseaza numai companiilor cu  prevede companiile să aibă cel puțin 300 de angajați, orice companie este invitată  să trimită cererea de a organiza seminarii.

Scopul este educațional

Participarea la proiect este voluntară. Nu există nici o taxă sau tarif impuse companiilor care ar dori să beneficieze de acest program. Nici Bursa de Valori București, nici una dintre firmele de brokeraj  nu vor avea câștiguri materiale din organizarea acestor seminarii.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*